Google remarketing | Ateneo.pl

Oferta

Google remarketing

Remarketing umożliwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili witrynę już wcześniej. Możemy wyświetlać im specjalnie spersonalizowane reklamy na podstawie podstron, które przeglądali w witrynie. Reklamy wyświetlają się, gdy przeglądają oni inne witryny należące do sieci reklamowej Google lub szukają haseł związanych z powiązanymi produktami. Kierując do takich użytkowników specjalne komunikaty zwiększamy współczynnyk konwersji nawet o kilkadziesąt procent.

Rodzaje remarketingu w AdWords:

Obsługujemy kilka rodzajów remarketingu, możemy je dowolnie wykorzystywać w zależności od potrzeb klienta.

 

Remarketing w sieci reklamowej GDN (Google Display Network)

Wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w czasie, gdy przeglądają witryny lub korzystają z aplikacji w sieci reklamowej Google.

Remarketing w wyszukiwarce RLSA (Remarketing List of Search Ads)

Pozwala na dotarcie do osób, które wcześniej wyszukiwały Twoją stronę i odpowiednio zwiększenie stawki tak, żeby wyświetlać się możliwie na jak najwyższej pozycji oraz z dopasowanym przekazem reklamowym.

Remarketing Dynamiczny (Google Zakupy)

Wyświetlanie reklam dynamicznych potencjalnym klientom, które już odwiedziły Twoją witrynę, z uwzględnieniem produktów lub usług, które oglądały w Twojej witrynie, w czasie, gdy przeglądają witryny lub korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.

Remarketing wideo

Wyświetlanie reklam osobom, które weszły w interakcje z Twoimi materiałami wideo lub kanałem na YouTube, w czasie korzystania z YouTube, przeglądania filmów, witryn lub korzystania z aplikacji w sieci reklamowej.

Skontaktuj się

Niezależnie od Twoich wymagań i budżetu, możemy pomóc Ci w pełni wykorzystać to, co Internet ma do zaoferowania dla Twojej firmy. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby dowiedzieć się więcej, lub zwrócić się o bezpłatną indywidualną ofertę za pomocą formularza kontaktu.


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...