Google zakupy | Ateneo.pl

Oferta

Google zakupy

Reklama w formie listy produktów (Product Listing Ads) przeznaczona jest głównie dla reklamodawców trudniących się w handlu detalicznym. 

Reklama z listą produktów pojawiają się, gdy ktoś szuka Twoich produktów w wyszukiwarce Google. Wyświetlona zostanie reklama zawierającą nazwę produktu, zdjęcie, aktualną cenę Twojego produktu oraz nazwę Twojego sklepu.

Reklamy z listą produktów to wyjątkowy format, który pozwala dodać do reklamy zdjęcie, nazwę, cenę, hasło promocyjne oraz nazwę sklepu lub firmy. Reklamy z listą produktów umożliwiają wyświetlanie zestawów produktów, które pasują do danego wyszukiwania. Pojawiają się w specjalnych polach w wyszukiwarce Google, niezależnie od reklam tekstowych, w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania oraz w Zakupach Google (w wybranych krajach).

 

Przykład wyświetlanej reklamy dla słowa kluczowego "opony zimowe"

 

Zalety korzystania

  • Większy ruch, potencjalni klienci

W przypadku reklam z listą produktów wiele firm uzyskuje dużo wyższe współczynniki klikalności (CTR) niż w porównaniu do reklam tekstowych. W niektórych przypadkach współczynniki klikalności wzrastają dwu- lub trzykrotnie.

  • Płatność za kliknięcia

Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i przejdzie na Twoją stronę.

  • Potencjalni klienci

Umieszczenie informacji o produktach bezpośrednio w reklamach, pomaga kupującym w podejmowaniu decyzji. Dzięki temu prawdopodobieństwo, że potencjalny klient kupi produkt na Twojej stronie, jest większe.

  • Szerszy zasięg

Klient wyszukujący konkretne hasło, może zobaczyć kilka Twoich reklam z listą produktów. Dzięki temu widoczność Twojej oferty dla kupujących może być dwa razy większa.

  • Raport

Z każdej kampanii tworzymy raporty, dzięki temu można efektywnie planować inwestycję w reklamę AdWords. Raporty zawierają informację m.in. ilość kliknięć, cena, wyszukania danej frazy itp.

 

Jednoczesne wyświetlanie reklam z listą produktów oraz tekstowych poprawiają widoczność oferty dla kupujących.

 

Proces tworzenia kampanii

  • Research i Analiza

Na tym etapie zbieramy informacje o Twoich produktach i klientach. Wspólnie ustalamy cele biznesowe, analizujemy konkurencję w celu opracowania dobrej kampanii.

  • Wybór produktów

Wybieramy produkty, które posiadają największy potencjał biznesowy. Następnie tworzymy specjalny plik danych produktowych.

  • Analityka

Wykorzystujemy narzędzia analityczne (Google Analytics) do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii

  • Optymalizacja kampanii

Na podstawie zgromadzonych danych na bieżąco monitorujemy i optymalizujemy stawki słów kluczowych oraz budżety kampanii.

 

Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych.

Zapewniamy

  • Start kampanii w ciągu 48h
  • Pomoc i konfiguracja w tworzeniu pliku danych produktowych
  • Wybór odpowiednich produktów
  • Monitoring i optymalizację kampanii
  • Zaawansowaną analitykę efektów kampanii

 


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...