Pakiety SEO | Ateneo.pl

Pakiety SEO

Dlaczego pakiety SEO?

Poniżej wyjaśniamy różnice między starymi metodami pozycjonowania a nowymi. W ten sposób najłatwiej wytłumaczyć różnicę w cenie, korzyściach i metodach rozliczania. 

Stara - spotykana najczęściej przy rozliczeniach za efekt, często korelująca z niską ceną uslługi. W Polsce najpopularniejsza do czerwca 2013.

Ze względu na zmiany w algorytmie nie ma już większego sensu pozycjonowanie stron po przez kupowanie linków lub budowanie bezwartościowych zaplecz. Mniej więcej od czerwca Google wykrywa sztucznie dodane linki i nakłada kary na strony stosujące te praktyki.

Większość firm działała właśnie w ten sposób, dlatego nie zdradzała klientom metod działania. Powyższa metoda pozwala na osiągnięcie szybkich wyników, niestety równie szybko można je obecnie stracić i otrzymać w dodatku filtra ze strony google.

Plusy: rozliczanie tylko za efekty, niskie koszty.

Minusy: wysoki współczynnik zagrożenia karą Google, brak działań wizerunkowych, umowy długoterminowe (najczęściej 1-2lat)

Nowa - Inbound Marketing SEO (aktualnie najpopularniejsza metoda na zachodzie, w Polsce dopiero zaczyna się boom)

Najlepsza i bezpieczna metoda. Stosowane są tylko działania naturalne oparte o e-marketing, e-PR oraz dokładna optymalizacja witryny.
Ilość linków nadrabiana jest jakością.

Wokół słów kluczowych tworzone są wartościowe treści graficzne, tekstowe lub animowane a następnie są dystrybuowane w odpowiednich kanałach: media społecznościowe, google maps, portale branżowe, blogi, fora, pozycjonowana strona.
Rozliczenie miesięczne następuje w oparciu o pakiet przeprowadzanych działań.

Z naszego doświadczenia wynika, że im więcej zróżnicowanych działań tym lepiej dla SEO i wizerunku firmy.

Plusy: Dystrybuowane treści napędzają ruch na stronę, jednocześnie podnosząc jej pozycje w wyszukiwarce. Dodatkowo działania są ukierunkowane na budowanie wizerunku w internecie. Osiągane efekty są długotrwałe. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Minusy: Zakres działań jest obszerny, trzeba liczyć się z większymi kosztami.

Geolokalizacja i personalizacja wyników

Wiele firm w dalszym ciągu korzysta z przyzwyczajenia klientów do rozliczania za osiągnięte pozycje. W rzeczywistości po wprowadzeniu geolokalizacji w Google nie można być pewnym osiągniętej pozycji a co za tym idzie dokładności tego typu rozliczenia.

Dla przykładu: wyniki w Warszawie najprawdopodobniej będą zupełnie inne niż w Gdańsku, Poznaniu czy Krakowie. Wyniki w Krakowie będą inne nż pod Krakowem. Dodatkowo wyniki dla osób zalogowanych do konta Gmail będą spersonalizowane i często inne od tych niespersonalizowanych występujących po wylogowaniu i wyczyszczeniu historii przeglądania.


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...