Audyty stron internetowych | Ateneo.pl

Audyty stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych i SEO analiza, to nasza specjalność. W naszej codziennej pracy nieustannie doświadczamy dynamicznych zmian jakie zachodzą w Internecie - algorytmy wyszukiwarek zmieniają się w zawrotnym tempie, a sami internauci zwiększają swoje wymagania względem funkcjonalności witryn i sklepów internetowych. To wszystko zainspirowało nas do wprowadzenia do naszej oferty unikalnej usługi jaką są audyty stron internetowych SEO PR.

Jakie korzyści przynosi audyt strony internetowej?

Kompleksowy audyt stron pokazuje punktową ocenę aktualnej kondycji strony internetowej oraz określenie jej potrzeb SEO PR. SEO analiza, to jednak nie wszystko. Przeprowadzony przez nas audyt strony internetowej stanowi bazę do wdrożenia niezbędnych zmian, które poprawią widoczność serwisu w Internecie. Wsparcie wdrożeniowe oraz kilka propozycji budżetowych na dalsze działania marketingowe w Internecie, to dodatkowe opcje, które możemy zaoferować po audycie.

Jak wygląda audyt strony internetowej?

Audyt stron www przeprowadzony przez Ateneo, to obszerna analiza ok. 46 najważniejszych parametrów strony internetowej i jej modelu biznesowego. Nasz audyt strony internetowej obejmuje następujące elementy: 

1. Dane hostingowe:
1.1. Ocena serwera
1.2. Ocena domeny

2. SEO analiza widoczności:
2.1. Dobór słów kluczowych
2.2. Widoczność w wynikach organicznych

3. Audyt strony internetowej pod kątem elementów on-site:
3.1. Optymalizacja meta tagów
3.2. Nagłówki H1 oraz H2
3.3. Zawartość słów kluczowych
3.4. Ilość oraz jakość treści na stronie
3.5. Obrazki na stronie
3.6. Duplikaty treści
3.7. Kanibalizacja słów kluczowych
3.8. Struktura menu
3.9. Okruszki
3.10. Linkowanie wewnętrzne
3.11. Liczba oraz rodzaj linków na stronie

4. Profil linków (linkowanie zewnętrzne):
4.1. Trust Flow
4.2. Citation Flow
4.3. Domain Authority oraz Page Authority
4.4. Stosowane anchor text

5. Analiza techniczna:
5.1. Analiza sitemap.xml
5.2. Analiza pliku robots.txt
5.3. Audyty stron www pod kątem analizy urli
5.4. Analiza urli kanonicznych
5.5. Błędy oraz przekierowania
5.6. Szybkość strony
5.7. Podpięte narzędzia analityczne google
5.8. SSL/HTTPS
5.9. Filtry - Google Search Console
5.10. Błędy indeksowania - Google Search Console
5.11. Kierowanie międzynarodowe - Google Search Console
5.12. Dane strukturalne (fragmenty rozszerzone)
5.13. Audyt strony internetowej dla wersji mobilnej

6. Wstępna SEO analiza konkurencji (max 3 strony):
6.1. Widoczność konkurencji w wynikach wyszukiwania
6.2. Witryna na tle konkurencji

7. Social Media i mapy Google:
7.1. Integracja z social mediami
7.2. Przyciski social media na stronie
7.3. Optymalizacja social media
7.4. Mapy Google

8. Ocena użyteczności (UX):
8.1. Poziom spełnienia wytycznych dla osób niepełnosprawnych
8.2. Badanie przejrzystości ścieżek dotarcia do odpowiedniej treści
8.3. Wyraźnie oznakowane elementy CTA (Call to Action)

9. Audyt stron pod kątem prezentacji treści i śledzenia danych:
9.1. Współczynnik odrzuceń
9.2. Cele strony
9.3. Współczynniki konwersji, analiza ruchu
9.4. Audyt stron internetowych uwzględniając prezentację contentu np. materiały do pobrania, komunikacja z użytkownikiem, formularze
9.5. Regulamin oraz polityka prywatności
9.6. Audyty stron typu: “o nas”, “dane firmy” oraz “kontakt”

10. Inne:
10.1. Ocena ogólnej reputacji strony w internecie

11. Pakiet działań marketingowych (na życzenie):
11.1. Propozycje budżetowe (SEO, Linkbuilding, PR internetowy, CPC, Social Media, Mailingi)

SEO analiza - jaki jest koszt usługi?

Standardowy koszt wykonania audytu strony internetowej wynosi od 950 zł - 2000 zł netto. Skąd taka rozpiętość? Koszt jest zależny od stopnia rozbudowania witryny, dlatego kontaktując się z nami podaj adres witryny. Dzięki temu będziemy mogli mogli dokonać dokładnej wyceny na twój indywidualny audyt strony www

Dla kogo jest audyt strony internetowej?

Audyty stron internetowych sprawdzają się dla stron internetowych, które zostały niedawno uruchomione, a także dla stron funkcjonujących dłużej, które planują odświeżyć swoje SEO oraz poznać naszą ekspercką opinię o witrynie. Zamawiając audyt stron internetowych możesz poprosić o bezpłatną konsultację jego wyników (telefoniczną lub poprzez Skype).

Wynik - pierwsza strona audytu strony www

Skontaktuj się

Niezależnie od Twoich wymagań i budżetu, możemy pomóc Ci w pełni wykorzystać to, co Internet ma do zaoferowania dla Twojej firmy. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby dowiedzieć się więcej, lub zwrócić się o bezpłatną indywidualną ofertę na audyty stron internetowych za pomocą formularza kontaktu.


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...