Audyty stron internetowych | Ateneo.pl

Oferta

Audyty stron internetowych

Rosnące wymagania użytkowników oraz wyszukiwarek internetowych w stosunku do witryn internetowych zainspirowały nas do wprowadzenia do naszej oferty jednorazowych audytów SEO PR. Jest to obszerna analiza ok. 46 najważniejszych parametrów strony internetowej i jej modelu biznesowego. 

Jakie są korzyści z audytu strony?

Wynikiem audytu SEO PR jest punktowa ocena aktualnej kondycji strony internetowej oraz określenie jej potrzeb SEO PR.  Istnieje możliwość aby oprócz wskazanych problemów otrzymali Pańśtwo wsparcie wdrożeniowe wyników audytu oraz kilka propozycji budżetowych na dalsze działania marketingowe w internecie.

Lista elementów audytu:

1. Dane hostingowe:
1.1. Ocena serwera
1.2. Ocena domeny

2. Analiza widoczności SEO:
2.1. Dobór słów kluczowych
2.2. Widoczność w wynikach organicznych

3. Elementy on-site:
3.1. Optymalizacja meta tagów
3.2. Nagłówki H1 oraz H2
3.3. Zawartość słów kluczowych
3.4. Ilość oraz jakość treści na stronie
3.5. Obrazki na stronie
3.6. Duplikaty treści
3.7. Kanibalizacja słów kluczowych
3.8. Struktura menu
3.9. Okruszki
3.10. Linkowanie wewnętrzne
3.11. Liczba oraz rodzaj linków na stronie

4. Profil linków (linkowanie zewnętrzne):
4.1. Trust Flow
4.2. Citation Flow
4.3. Domain Authority oraz Page Authority
4.4. Stosowane anchor text

5. Analiza techniczna:
5.1. Analiza sitemap.xml
5.2. Analiza pliku robots.txt
5.3. Analiza urli
5.4. Analiza urli kanonicznych
5.5. Błędy oraz przekierowania
5.6. Szybkość strony
5.7. Podpięte narzędzia analityczne google
5.8. SSL/HTTPS
5.9. Filtry - Google Search Console
5.10. Błędy indeksowania - Google Search Console
5.11. Kierowanie międzynarodowe - Google Search Console
5.12. Dane strukturalne (fragmenty rozszerzone)
5.13. Wersja mobilna

6. Wstępna analiza konkurencji (max 3 strony):
6.1. Widoczność konkurencji w wynikach wyszukiwania
6.2. Witryna na tle konkurencji

7. Social Media i mapy Google:
7.1. Integracja z social mediami
7.2. Przyciski social media na stronie
7.3. Optymalizacja social media
7.4. Mapy Google

8. Ocena użyteczności (UX):
8.1. Poziom spełnienia wytycznych dla osób niepełnosprawnych
8.2. Badanie przejrzystości ścieżek dotarcia do odpowiedniej treści
8.3. Wyraźnie oznakowane elementy CTA (Call to Action)

9. Prezentacja treści i śledzenie danych:
9.1. Współczynnik odrzuceń
9.2. Cele strony
9.3. Współczynniki konwersji, analiza ruchu
9.4. Analiza prezentacji contentu np. materiały do pobrania, komunikacja z użytkownikiem, formularze
9.5. Regulamin oraz polityka prywatności
9.6. O nas, dane firmy oraz kontaktowe

10. Inne:
10.1. Ocena ogólnej reputacji strony w internecie

11. Pakiet działań marketingowych (na życzenie):
11.1. Propozycje budżetowe (SEO, Linkbuilding, PR internetowy, CPC, Social Media, Mailingi)

Standardowy koszt wykonania audytu wynosi od 950 zł - 2000 zł netto. Koszt jest zależny od stopnia rozbudowania witryny, dlatego kontaktując się z nami podaj adres witryny w celu dokładnej wyceny audytu.

Audyt najlepiej sprawdzi się dla nowopowstałych stron internetowych jak również dla stron funkcjonujących dłużej ale chcących odświerzyć swoje SEO oraz poznać naszą ekspercką opinię o witrynie. Zamawiając audyt możesz po jego zakończeniu poprosić o bezpłatną konsultację jego wyników (telefoniczną lub poprzez skype).

 

Skontaktuj się

Niezależnie od Twoich wymagań i budżetu, możemy pomóc Ci w pełni wykorzystać to, co Internet ma do zaoferowania dla Twojej firmy. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby dowiedzieć się więcej, lub zwrócić się o bezpłatną indywidualną ofertę za pomocą formularza kontaktu.


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...