Agencja SEO - usługi pozycjonowania stron internetowych | Ateneo

Pakiety SEO PR

Oferujemy kompleksowe usługi SEO witryn internetowych, które skutecznie zwiększają widoczność Twojej strony w Internecie.

Kompleksowa strategia SEO dla stron internetowych

W poniższej tabeli przedstawiamy działania, które składają się na proces pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Na początku współpracy wykonujemy analizę SEO strony, a następnie przechodzimy do cyklicznych działań promocyjnych. W ten sposób w relatywnie tani i efektywny sposób wypromujesz swoją firmę. Proces i złożoność pozycjonowania oznacza, że na efekty zazwyczaj trzeba poczekać co najmniej kilka miesięcy, jednak ta inwestycja zwraca się z nawiązką w postaci ciągle wzrastającego ruchu organicznego Twojej witryny.

Zapoznaj się z przykładowymi pakietami pozycjonowania strony internetowej, następnie wypełnij niezobowiązujący brief reklamowy a my na podstawie tych informacji przygotujemy ofertę dla Ciebie.


Przykładowe pakiety:

Pakiety_SEO_PR_pozycjonowanie_audyt

Pozycjonowanie stron – cennik:

Koszt pozycjonowania strony internetowej jest zawsze kwestią indywidualną. Cena pozycjonowania zależy przede wszystkim od branży, konkurencji i lokalizacji, w której działa dana firma. Na cenę pozycjonowania sklepu internetowego czy strony firmowej wpływa również wielkość strony. 

  • Dla małej strony, działającej na lokalnym rynku, ceny pozycjonowania zaczynają się od 480 zł netto miesięcznie. Strategia SEO skupia się przede wszystkim na: przygotowaniu wytycznych poprawek technicznych (on-site), zarówno dla wersji mobilnej, jak i desktopowej strony, analizy profilu linkowego, analizy konkurencji, analizy widoczności, przygotowaniu treści.
  • Dla małej strony i małych sklepów internetowych cennik pozycjonowania zaczyna się od kwoty 880 zł netto miesięcznie. Analiza SEO dla tego typu witryn to głównie: wytyczne poprawek technicznych (on-site) dla wersji mobilnej i desktopowej, analiza profilu linkowego, analiza konkurencji, analiza widoczności, przygotowanie artykułów poradnikowych na bloga wraz z grafikami.
  • Dla średnich serwisów i sklepów internetowych, działających na terenie całej Polski koszty pozycjonowania to około 1360 zł netto miesięcznie. Przygotowujemy audyt SEO wersji mobilnej i desktopowej w formie zagadnień, audyt off site, analizę konkurencji, analizę widoczności, tworzymy nowy content w postaci artykułów poradnikowych na bloga, a także tworzymy i zlecamy artykuły sponsorowane.

Skontaktuj się z nami w celu wyceny

Pytania dotyczące współpracy z agencją SEO:

  1. Czy w ofercie jest audyt SEO strony internetowej?
    Każda usługa pozycjonowania zawiera działania dotyczące technicznego SEO, które mają na celu sprawdzić, czy strona zbudowana jest poprawnie. Jest to audyt SEO rozłożony w czasie, dopasowany do budżetu i specyfiki danej strony. Taka modyfikacja audytu strony internetowej jest łatwiejsza do wdrożenia i bardziej efektywna, gdyż wskazujemy, które problemy są priorytetowe i opłacalne dla danej strony.
     
  2. Czy moja strona potrzebuje audytu SEO i kiedy warto go wykonać?
    Prawie każda strona potrzebuje pozycjonowania. Tylko w kilku przypadkach nie warto, np. gdy strona była dobrze prowadzona i wszystkie błędy już są wyeliminowane lub kiedy strona jest bardzo stara – wtedy lepiej zrobić nową, zgodnie z wytycznymi Google. Audyt najlepiej wykonać zaraz po utworzeniu strony, a nawet podczas jej budowania.
     
  3. Moja strona już była optymalizowana, czy konieczne jest ponowne audytowanie?
    Audyt jest potrzebny podczas zmiany agencji, ponieważ niektóre agencje SEO stosują techniki nieetyczne i zabronione przez Google. Audyt SEO strony przeprowadza się również, gdy są spadki pozycji oraz w celu kontroli działań obecnej agencji. 
     
  4. Na jaki okres zawierana jest umowa? Jaki jest okres wypowiedzenia?
    Dla wszystkich usług umowa zawierana jest na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
     
  5. Jakich danych potrzebujemy przy pozycjonowaniu strony?
    Do skutecznego pozycjonowania strony będziemy potrzebować: dostępu do Google Search Console, Google Analytics, dostępów do CMS (jeśli my będziemy wdrażać zmiany), kontakt do programisty.
     
  6. Nie mam możliwości przebudowy strony według wytycznych SEO, co wtedy?
    Jeśli Klient nadal jest zainteresowany ofertą, staramy się dostosować strategię SEO do zaistniałej sytuacji. Jednak trzeba się liczyć z tym, że nie uzyskamy takich rezultatów jak przy odpowiednim dostosowaniu strony. 
     
  7. Ile trwa pozycjonowanie strony?
    Pozycjonowanie stron www jest procesem długoterminowym. Na efekty składa się wiele czynników, takich jak: historia domeny, dotychczasowe działania na stronie, branża i aktywność konkurencji. Wyniki pozycjonowania widoczne będą po kilku miesiącach, natomiast jeśli strona pozycjonowana jest zgodnie z wytycznymi Google, strona będzie sukcesywnie zwiększać swoją widoczność. Jeśli jednak zależy Ci na natychmiastowej reklamie w Google, lepszym wyborem będzie kampania Google Ads.
     
  8. Czy warto łączyć PPC i SEO?
    Tak, są to działania komplementarne. Wykorzystanie obu metod zwiększa skuteczność reklamowania się w Internecie.
     
  9. Co wybrać: SEO czy Google Ads?
    To zależy od budżetu, konkurencji i efektów, jakie chcemy uzyskać. Jeśli zależy nam na natychmiastowych wynikach, wtedy warto wybrać PPC. Jeśli możemy sobie pozwolić na to, żeby efekty pozycjonowania były widoczne dopiero za jakiś czas, wtedy SEO będzie odpowiednie.
     
  10. Czy pozycjonowanie można prowadzić tylko przez chwilę lub z przerwami?
    Pozycjonowanie jest stałym procesem. Google promuje strony, które ciągle rozwijają zarówno treści na stronie (Google chce dostarczać użytkownikom aktualne informacje), jak i samą stronę (poprawa szybkości ładowania, dbanie o prawidłowe linkowanie, User experience). Algorytmy Google są stale aktualizowane, dlatego należy stale dostosowywać stronę do wytycznych.
     
  11. W jaki sposób kontaktujemy się z klientem i jak raportujemy działania?
    W celu usprawnienia komunikacji przygotowaliśmy dla Ciebie dostęp do naszej platformy online. Każde działanie na stronie raportowane jest przez platformę w odpowiadającym mu zagadnieniu. 

    System ten usprawnia komunikację i zapewnia: bezpośredni kontakt do osób zaangażowanych w projekt, większy priorytet niż zgłoszenia e-mailowe, możliwość obserwacji zagadnienia, nie uczestnicząc bezpośrednio w dyskusji, wygodny system zgłaszania zadań projektowych i zgłoszeń serwisowych, archiwizację korespondencji i możliwość szybkiego powrotu do zleceń.

  12. Jaki jest cennik pozycjonowania strony?
    Nie mamy cennika pozycjonowania stron internetowych. Do każdej witryny podchodzimy indywidualnie, wykonujemy analizy i opracowujemy strategię SEO odpowiednią dla danej strony, dlatego koszty wyceniane są dla każdej witryny odrębnie.
     
  13. Jest dużo darmowych narzędzi do audytów i pozycjonowania, czemu u was to tak dużo kosztuje?
    Wiele firm oferuje darmowy audyt SEO – jest on wykonywany automatycznie przez skrypt analizujący podstawowe parametry strony. W naszej agencji SEO zagadnienia z audytu wykonuje specjalista SEO, w cenie usługi są też uwzględnione konsultacje.

     
  14. Czy możemy rozliczać się za efekt?
    Nie pracujemy z rozliczeniami za efekt i nie polecamy takiej metody. Aktualnie lepszym rozwiązaniem jest stałe poszerzanie widoczności serwisu niż skupianie się na kilku wybranych frazach. Należy pamiętać, że Google ciągle zmienia algorytmy, dlatego ruch na stronie nie powinien zależeć tylko od pozycji dla kilku fraz. Ponadto duża część wartościowego ruchu pozyskiwana jest z fraz typu „long tail”.

     
  15. Czy po zakończeniu współpracy usuniemy pozyskane linki, publikacje, optymalizacje? 
    Nie, nie usuwamy linków, treści ani wprowadzonych zmian. Jeśli tylko strony, z których linkujemy, będą istnieć, to linki zostają, tak samo teksty optymalizacyjne i poradnikowe

     
  16. Jaki wpływ mają artykuły sponsorowane na pozycjonowanie strony?
    Artykuły sponsorowane wpływają pozytywnie na rozpoznawalność marki, budowanie profilu linkowego i poprawiają Trust Flow witryny. Wyższa reputacja domeny oznacza lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.
Masz inne pytania lub problem z wypełnieniem briefa reklamowego? Zadzwoń na nr: 608 386 316 lub napisz przez formularz kontaktowy