SEO

SEO

Nasze usługi SEO budują wysokie pozycje słów kluczowych, podnoszą ruch organiczny, generują leady, przez co wielokrotnie podnoszą przychody. Udane wypozcjonowanie Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych (SEO) da Ci możliwość uzyskania prestiżowej pozycji lidera branży.  Zapoznaj się z naszą ofertą SEO, zdominuj wyszukiwarkę Google i wygeneruj doskonały zwrot z inwestycji (ROI) dzięki czołowym ekspertom SEO z Bielska-Białej

Kompleksowa strategia SEO dla stron internetowych

W poniższej tabeli przedstawiamy działania, które składają się na proces pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Na początku współpracy wykonujemy analizę SEO strony, a następnie przechodzimy do cyklicznych działań promocyjnych. W ten sposób w relatywnie tani i efektywny sposób wypromujesz swoją firmę. Proces i złożoność pozycjonowania oznacza, że na efekty zazwyczaj trzeba poczekać co najmniej kilka miesięcy, jednak ta inwestycja zwraca się z nawiązką w postaci ciągle wzrastającego ruchu organicznego Twojej witryny.

Zapoznaj się z przykładowymi pakietami pozycjonowania strony internetowej, następnie wypełnij niezobowiązujący brief reklamowy a my na podstawie tych informacji przygotujemy ofertę dla Ciebie.


Przykładowe pakiety:

 

AktywnośćPrzykładowy pakietOpis
Parametry
Przeznaczenie pakietuśrednie sklepy lub strony internetowePakiet powinien być dostosowany do aktualnych potrzeb marketingowych Twojego biznesu.
Godziny pracy17Czas przeznaczany miesięcznie nad pozycjonowaniem strony.
Czas umowyumowa na czas nieokreślony, okres wyp. 1 miesiącFormalności związane z umową współpracy umożliwiające rozpoczęcie działań.
Audyt SEO 
Wstępna konfiguracja
Obecność narzędzi analitycznych
Analizujemy prawidłowość instalacji narzędzi analitycznych Google Analytics, Google Search Console, Tag Manager itp. Naprawiamy ewentualne błędy oraz instalujemy niezbędne narzędzia.
Cele strony
Sprawdzamy czy w Google Analitcs zostały skonfigurowane i prawidłowo działają cele strony.
Analiza On-site (mobile i desktop)
Szybkość strony
Sprawdzamy czas ładowania strony osobno na urządeniach mobilnych oraz desktopie.
Sprawdzenie prawidłowego wyświetlania strony na przeglądarkach
Sprawdzamy poprawność wyświeltenia strony na najpopularniejszych przeglądarkach orosbo dla wersji mobilnej i desktopowej.
Widoczność w wynikach organicznych
Sprawdzamy liczbę słów kluczowych, na które jest widoczna strona. widocznośc strony na zapytania brandowe i niebrandowe oraz liczba fraz generujacych wejścia. Sprawdzamy też róznice pomiędzy wersją mobilną i desktopową.
Optymalizacja obrazków na stronie
Sprawdzamy rozmiary plików obrazków, struktuę nazewnictwa, alt'y, itp. Sprawdzamy też róznice pomiędzy wersją mobilną i desktopową.
Optymalizacja struktury menu
Sprawdzamy czy struktura menu jest wygodna dla użytkowników i czy google nie ma problemów z zaindeksowaniem linków z menu.
Ocena użyteczności (UX)
Sprawdzamy ogólną użyteczność strony, łatwość poruszania się po niej, prostotę rejestracji, procesu zakupowego itp. dla wersji mobilnej i desktopowej.
Dobór słów kluczowych
Sprawdzamy popularność słów kluczowych i dobieramy te, które mają szanse wygenerować jak najwęcei wejść na stronę.
Dobór semantycznych słów kluczowych (LSI keywords)
Na podstawie dobranych słów kluczowych przygotowujemy wyrażenia powiązane z frazą, na którą chcemy pozycjonować stronę internetową.
Nagłówki H1,H2,...
Sprawdzamy czy na stronie głównej i podstronach są użyte poprawnie nagłówki h1, h2.
Zawartość słów kluczowych
Sprawdzamy nasycenie treści na stronach frazami kluczowymi.
Likwidowanie duplikatów treści
Sprawdzamy, czy występją duplikaty treści na stronie.
Ilość oraz jakość treści na stronie
Sprawdzamy, czy występją duplikaty treści na stronie.
Kanibalizacja słów kluczowych
Sprawdzamy czy na jedno słowo kluczowe nie są zoptymalizowane i pozycjonowane więcej niż jedna podstrona.
Breadcrumbs
Sprawdzamy czy na stronie zastosowano okruszki.
Linkowanie wewnętrzne
Sprawdzamy czy jest odpowiednie linkowane wewnętrzne, które ułatwia użytkownikowi znalezienie interesującego go tematu oraz płynne przechodzenie od pojęć ogólnych do szczegółowych.
Analiza linków wychodzących ze strony
Sprawdzamy ilość linków wychodzących ze strony.
Stosowane anchor text
Sprawdzamy, czy w anchorach do linków wewnętrznych pojawiają sie pozycjonowanie słowa kluczowe.
Analiza sitemap.xml
Sprawdzamy czy jest plik z sitemapą i czy jest odpowiednio aktualizowany.
Analiza pliku robots.txt
Sprawdzamy czy jest plik robots.txt i czy blokuje odpowiednie strony.
Analiza url’i
Sprawdzamy czy urle podstron są poprawnie wykonane.
Analiza url’i kanonicznych
Sprawdzamy czy urle kanoniczne są poprawnie skonfigurowane.
Błędy oraz przekierowania
Sprawdzamy czy strona posiada błędy w strukturze i czy ma poprawnie wykonane przekierowania.
Podpięte narzędzia analityczne google
Podpinamy GTM, GSC i GA.
SSL/HTTPS
Sprawdzamy czy na stronie jest wdrożony https i czy są odpowiednie przekierowania z http.
Filtry - Google Search Console
Sprawdzamy w GSC w zakładce ręczne działania, czy nie ma nałożonej kary na stronę.
Błędy indeksowania - Google Search Console
Sprawdzamy w Google Search Console czy strona się indeksuje bez błędów.
Kierowanie międzynarodowe - Google Search Console
Sprawdzamy w GSC czy zostało prawidłowo ustawione kierowanie międzynarodowe (język i kraj).
Kierowanie międzynarodowe - Google Search Console
Sprawdzamy czy są odpowiednio zaimplementowane dane strukturalne https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/?hl=pl
Integracja z social mediami
Sprawdzamy czy strona jest poprawnie powiązana z serwisami social media.
Przyciski social media na stronie
Sprawdzamy czy na stronach serwisu pojawiają się odpowiednie przyciski social media.
Optymalizacja pod social media
Sprawdzamy czy strona jest odpowiedni zoptymalizowana pod kątem popularyzowania jej w mediach społecznościowych.
Regulamin oraz polityka prywatności
Sprawdzamy czy na stronie jest zakładka z regulaminem i polityką prywatności.
O nas, dane firmy oraz kontaktowe
Sprawdzamy obecność stron o nas oraz kontaktowej oraz czy znajdują się na niej najistotniejsze informacje dotyczące firmy.
Analiza współczynnika odrzuceń, współczynnika konwersji i ogólna analiza ruchu
Na podstawie danych z Google Analytics analizujemy parametry ruchu na stronie i przygotowujemy propozycje poprawy tych parametrów.
Poprawność kodu
Sprawdzamy poprawność kodu validatorem https://validator.w3.org/
Analiza Off-site
Ocena domeny
Wiek domeny, dane whois, długość rezerwacji domeny (na jak długo do przodu jest opłacona), ewentualna historia domeny (https://archive.org/web/).
Ocena serwera
Analizujemy IP serwera, sąsiedztwo na serwerze itp.
Analiza profilu linków (linkowanie zewnętrzne)
Sprawdzamy jakość linków prowadzących do strony (anchory, tematyczność domeny).
Trust Flow
Sprawdzamy tf na https://pl.majestic.com/
Citation Flow
Sprawdzamy cf na https://pl.majestic.com/
Domain Authority oraz Page Authority
Sprawdzamy na https://ahrefs.com/pl/website-authority-checker
Ocena reputacji strony w internecie
Sprawdzamy, jak na temat przedsiębiorstwa wypowiadają się użytkownicy.
Analiza konkurencji
Widoczność konkurencji w wynikach wyszukiwania
Sprawdzamy na ile słów jest widoczna konkurencja oraz jakie mamy wspólne słowa kluczowe.
Witryna na tle konkurencji
Porównujemy pozycje nasze z pozycjami konkurentow na wspólne słowa kluczowe oraz wyciągamy wnioski.
Analiza widoczności w mapach Google
Sprawdzamy widoczność wizytówki firmy w mapach google (pozycje, liczba wejść itp)
Sprawdzamy widoczność wizytówki firmy w mapach google. Badamy pozycje, liczbę wejść oraz potencjalne frazy na jakie powinna być widoczna. Rekomendujemy dzialania.
Poziom wypełnienienia informacjami wizytówki Google
Sprawdzamy czy wszystkie dane infomacyjne są poprawnie wypełnione.
Poziom aktywności na mapach Google (wydarzenia, oferty, produkty itp.)
Sprawdzamy czy są poprawnie dodawane wpisy w wizytówce Google Maps, ich ilość, jakość oraz częstotliwość. Rekomendujemy rozwiązania.
Opinie firmy w mapach Google (ilość oraz jakość)
Analizujemy opinie i rekomendujemy działania marketingowe w celu ich usprawnienia (średnia ocena, jakość opinii, ilość opinii itp).
Galerie, zdjęcia - poziom wypełnienia na wizytówce
Spawdzamy poziom wypełnienia zdjęciowego wizytówki oraz rekomendujemy działania.
Działania “on-site”
Optymalizacja stron serwisu2 / miesiącW ramach optymalizacji każdej podstrony analizujemy jej przeznaczenie i wykonujemy do niej keyword research. Na tej podstawie wykonujemy jej optymalizację np. dodajemy treści, meta dane, nagłówki itp. ..
Artykuły blogowe na stronie wraz z grafikami1 / miesiącPrzygotowujemy wartościowe dla potencjalnych klientów treści blogowe lub poradnikowe wraz z grafikami. Przed przystąpieniem do pisania konsultujemy tematykę oraz wykonujemy szereg analiz. Celem każdego artykuł jest zbieranie dodatkowego ruchu z wyszukiwarek internetowych (poprzez efekt długiego ogona) oraz wzmacnianie pozycjonowanych fraz kluczowych. Teksty są pisane przez profesjonalnych copywriterów.
Działania “off-site”
Artykuły sponsorowane na portalach i blogach1 / miesiącWyszukujemy blogi i portale lokalne oraz ogólnopolskie a następnie publikujemy treści. Publikacje są wykonywane zgodnie z analizą grup docelowych oraz w jak najbardziej popularnych miejscach (w ramach budżetu). Miejsca do publikacji oceniamy również pod kątem mocy SEO, a każda treść jest odpowiednio zoptymalizowana w celu maksymalizacji jej wpływu na pozycjonowanie.
Aktywność na forach, social mediach, serwisach ogłoszeniowych8 / miesiącWyszukujemy wątki, które tworzone są przez Twoich potencjalnych klientów i rekomendujemy Twoją witrynę. Dodajemy w dobrych jakościowo oraz popularnych katalogach, serwisach ogłoszeniowych i wizytówkach NAP.
Monitoring profilu linków
Analizujemy jakość linków, monitorujemy nowe linki i zabezpieczamy stronę przed linkami niskiej jakości.
Raportowanie
Miesięczny raport efektów
Przygotowujemy podsumowanie miesiąca wraz z raportami: raport raport widoczności strony (pozycje słów kluczowych), raport odwiedzin, raport wskaźników sukcesu, techniczne seo, raport content marketing, raport monitoringu profilu linków.

Pozycjonowanie stron – cennik:

Koszt pozycjonowania strony internetowej jest zawsze kwestią indywidualną. Cena pozycjonowania zależy przede wszystkim od branży, konkurencji i lokalizacji, w której działa dana firma. Na cenę pozycjonowania sklepu internetowego czy strony firmowej wpływa również wielkość strony. 

  • Dla małej strony, działającej na lokalnym rynku, ceny pozycjonowania zaczynają się od 480 zł netto miesięcznie. Strategia SEO skupia się przede wszystkim na: przygotowaniu wytycznych poprawek technicznych (on-site), zarówno dla wersji mobilnej, jak i desktopowej strony, analizy profilu linkowego, analizy konkurencji, analizy widoczności, przygotowaniu treści.
  • Dla małej strony i małych sklepów internetowych cennik pozycjonowania zaczyna się od kwoty 880 zł netto miesięcznie. Analiza SEO dla tego typu witryn to głównie: wytyczne poprawek technicznych (on-site) dla wersji mobilnej i desktopowej, analiza profilu linkowego, analiza konkurencji, analiza widoczności, przygotowanie artykułów poradnikowych na bloga wraz z grafikami.
  • Dla średnich serwisów i sklepów internetowych, działających na terenie całej Polski koszty pozycjonowania to około 1360 zł netto miesięcznie. Przygotowujemy audyt SEO wersji mobilnej i desktopowej w formie zagadnień, audyt off site, analizę konkurencji, analizę widoczności, tworzymy nowy content w postaci artykułów poradnikowych na bloga, a także tworzymy i zlecamy artykuły sponsorowane.

Skontaktuj się z nami w celu wyceny

Pytania dotyczące współpracy z agencją SEO:

  1. Czy w ofercie jest audyt SEO strony internetowej?
    Każda usługa pozycjonowania zawiera działania dotyczące technicznego SEO, które mają na celu sprawdzić, czy strona zbudowana jest poprawnie. Jest to audyt SEO rozłożony w czasie, dopasowany do budżetu i specyfiki danej strony. Taka modyfikacja audytu strony internetowej jest łatwiejsza do wdrożenia i bardziej efektywna, gdyż wskazujemy, które problemy są priorytetowe i opłacalne dla danej strony.

  2. Czy moja strona potrzebuje audytu SEO i kiedy warto go wykonać?
    Prawie każda strona potrzebuje pozycjonowania. Tylko w kilku przypadkach nie warto, np. gdy strona była dobrze prowadzona i wszystkie błędy już są wyeliminowane lub kiedy strona jest bardzo stara – wtedy lepiej zrobić nową, zgodnie z wytycznymi Google. Audyt najlepiej wykonać zaraz po utworzeniu strony, a nawet podczas jej budowania.

  3. Moja strona już była optymalizowana, czy konieczne jest ponowne audytowanie?
    Audyt jest potrzebny podczas zmiany agencji, ponieważ niektóre agencje SEO stosują techniki nieetyczne i zabronione przez Google. Audyt SEO strony przeprowadza się również, gdy są spadki pozycji oraz w celu kontroli działań obecnej agencji. 

  4. Na jaki okres zawierana jest umowa? Jaki jest okres wypowiedzenia?
    Dla wszystkich usług umowa zawierana jest na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

  5. Jakich danych potrzebujemy przy pozycjonowaniu strony?
    Do skutecznego pozycjonowania strony będziemy potrzebować: dostępu do Google Search Console, Google Analytics, dostępów do CMS (jeśli my będziemy wdrażać zmiany), kontakt do programisty.

  6. Nie mam możliwości przebudowy strony według wytycznych SEO, co wtedy?
    Jeśli Klient nadal jest zainteresowany ofertą, staramy się dostosować strategię SEO do zaistniałej sytuacji. Jednak trzeba się liczyć z tym, że nie uzyskamy takich rezultatów jak przy odpowiednim dostosowaniu strony. 

  7. Ile trwa pozycjonowanie strony?
    Pozycjonowanie stron www jest procesem długoterminowym. Na efekty składa się wiele czynników, takich jak: historia domeny, dotychczasowe działania na stronie, branża i aktywność konkurencji. Wyniki pozycjonowania widoczne będą po kilku miesiącach, natomiast jeśli strona pozycjonowana jest zgodnie z wytycznymi Google, strona będzie sukcesywnie zwiększać swoją widoczność. Jeśli jednak zależy Ci na natychmiastowej reklamie w Google, lepszym wyborem będzie kampania Google Ads.

  8. Czy warto łączyć PPC i SEO?
    Tak, są to działania komplementarne. Wykorzystanie obu metod zwiększa skuteczność reklamowania się w Internecie.

  9. Co wybrać: SEO czy Google Ads?
    To zależy od budżetu, konkurencji i efektów, jakie chcemy uzyskać. Jeśli zależy nam na natychmiastowych wynikach, wtedy warto wybrać PPC. Jeśli możemy sobie pozwolić na to, żeby efekty pozycjonowania były widoczne dopiero za jakiś czas, wtedy SEO będzie odpowiednie.

  10. Czy pozycjonowanie można prowadzić tylko przez chwilę lub z przerwami?
    Pozycjonowanie jest stałym procesem. Google promuje strony, które ciągle rozwijają zarówno treści na stronie (Google chce dostarczać użytkownikom aktualne informacje), jak i samą stronę (poprawa szybkości ładowania, dbanie o prawidłowe linkowanie, User experience). Algorytmy Google są stale aktualizowane, dlatego należy stale dostosowywać stronę do wytycznych.

  11. W jaki sposób kontaktujemy się z klientem i jak raportujemy działania?
    W celu usprawnienia komunikacji przygotowaliśmy dla Ciebie dostęp do naszej platformy online. Każde działanie na stronie raportowane jest przez platformę w odpowiadającym mu zagadnieniu. 

    System ten usprawnia komunikację i zapewnia: bezpośredni kontakt do osób zaangażowanych w projekt, większy priorytet niż zgłoszenia e-mailowe, możliwość obserwacji zagadnienia, nie uczestnicząc bezpośrednio w dyskusji, wygodny system zgłaszania zadań projektowych i zgłoszeń serwisowych, archiwizację korespondencji i możliwość szybkiego powrotu do zleceń.

  12. Jaki jest cennik pozycjonowania strony?
    Nie mamy cennika pozycjonowania stron internetowych. Do każdej witryny podchodzimy indywidualnie, wykonujemy analizy i opracowujemy strategię SEO odpowiednią dla danej strony, dlatego koszty wyceniane są dla każdej witryny odrębnie.

  13. Jest dużo darmowych narzędzi do audytów i pozycjonowania, czemu u was to tak dużo kosztuje?
    Wiele firm oferuje darmowy audyt SEO – jest on wykonywany automatycznie przez skrypt analizujący podstawowe parametry strony. W naszej agencji SEO zagadnienia z audytu wykonuje specjalista SEO, w cenie usługi są też uwzględnione konsultacje.

  14. Czy możemy rozliczać się za efekt?
    Nie pracujemy z rozliczeniami za efekt i nie polecamy takiej metody. Aktualnie lepszym rozwiązaniem jest stałe poszerzanie widoczności serwisu niż skupianie się na kilku wybranych frazach. Należy pamiętać, że Google ciągle zmienia algorytmy, dlatego ruch na stronie nie powinien zależeć tylko od pozycji dla kilku fraz. Ponadto duża część wartościowego ruchu pozyskiwana jest z fraz typu „long tail”.

  15. Czy po zakończeniu współpracy usuniemy pozyskane linki, publikacje, optymalizacje? 
    Nie, nie usuwamy linków, treści ani wprowadzonych zmian. Jeśli tylko strony, z których linkujemy, będą istnieć, to linki zostają, tak samo teksty optymalizacyjne i poradnikowe

  16. Jaki wpływ mają artykuły sponsorowane na pozycjonowanie strony?
    Artykuły sponsorowane wpływają pozytywnie na rozpoznawalność marki, budowanie profilu linkowego i poprawiają Trust Flow witryny. Wyższa reputacja domeny oznacza lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.

Poproś nas o bezpłatną wycenę, wypełnij brief reklamowy lub napisz przez formularz kontaktowy.