Pozycjonowanie stron internetowych - pakiety SEO cennik | Ateneo.pl

Audyt SEO

Audyt stron internetowych czyli SEO analiza, to nasza specjalność. W naszej codziennej pracy nieustannie doświadczamy dynamicznych zmian jakie zachodzą w Internecie – algorytmy wyszukiwarek zmieniają się w zawrotnym tempie, a sami internauci zwiększają swoje wymagania względem funkcjonalności witryn i sklepów internetowych. 

Pozycjonowanie stron internetowych i SEO analiza, to nasza specjalność. W naszej codziennej pracy nieustannie doświadczamy dynamicznych zmian jakie zachodzą w Internecie - algorytmy wyszukiwarek zmieniają się w zawrotnym tempie, a sami internauci zwiększają swoje wymagania względem funkcjonalności witryn i sklepów internetowych. To wszystko zainspirowało nas do wprowadzenia do naszej oferty unikalnej usługi jaką są audyty stron internetowych SEO PR.

Jakie korzyści przynosi audyt strony internetowej?

Kompleksowy audyt stron pokazuje punktową ocenę aktualnej kondycji strony internetowej oraz określenie jej potrzeb SEO PR. SEO analiza, to jednak nie wszystko. Przeprowadzony przez nas audyt strony internetowej stanowi bazę do wdrożenia niezbędnych zmian, które poprawią widoczność serwisu w Internecie. Wsparcie wdrożeniowe oraz kilka propozycji budżetowych na dalsze działania marketingowe w Internecie, to dodatkowe opcje, które możemy zaoferować po audycie.

Jak wygląda audyt strony internetowej?

Audyt stron www przeprowadzony przez Ateneo, to obszerna analiza ok. 60 najważniejszych parametrów strony internetowej i jej modelu biznesowego. Nasz audyt strony internetowej obejmuje następujące elementy: 

I. Analiza On-site (desktop):

  1. Ocena użyteczności (UX)
  2. Optymalizacja obrazków na stronie
  3. Optymalizacja struktury menu
  4. Sprawdzenie prawidłowego wyświetlania strony na przeglądarkach 
  5. Szybkość strony 
  6. Widoczność w wynikach organicznych 

II. Analiza On-site (mobile):

  1. Ocena użyteczności (UX) 
  2. Optymalizacja obrazków na stronie 
  3. Optymalizacja struktury menu 
  4. Pop-up w wersji mobilnej 
  5. Różnice w widoczności wyników organicznych (mobile vs desktop) 
  6. Sprawdzenie prawidłowego wyświetlania strony na przeglądarkach mobilnych
  7. Szybkość strony

III. Analiza On-site (niezależne od mobile i desktop):

  1. Analiza linków wychodzących ze strony
  2. Analiza pliku robots.txt 
  3. Analiza sitemap.xml 
  4. Analiza url’i 
  5. Analiza url’i kanonicznych 
  6. Analiza współczynnika odrzuceń, współczynnika konwersji i ogólna analiza ruchu 
  7. Błędy indeksowania - Google Search Console 
  8. Błędy oraz przekierowania
  9. Breadcrumps
  10. Cele strony
  11. Dane strukturalne (fragmenty rozszerzone) 
  12. Dobór semantycznych słów kluczowych (LSI keywords) 
  13. Dobór słów kluczowych
  14. Filtry - Google Search Console
  15. Ilość oraz jakość treści na stronie
  16. Integracja z social mediami 
  17. Kanibalizacja słów kluczowych
  18. Kierowanie międzynarodowe - Google Search Console 
  19. Likwidowanie duplikatów treści
  20. Linkowanie wewnętrzne
  21. Nagłówki H1,H2,... 
  22. Ocena domeny
  23. Optymalizacja meta tagów
  24. Optymalizacja pod social media
  25.  O nas, dane firmy oraz kontaktowe
  26. Podpięte narzędzia analityczne google
  27. Poprawność kodu
  28. Przyciski social media na stronie
  29. Regulamin oraz polityka prywatności
  30. SSL/HTTPS
  31. Stosowane anchor text
  32. Zawartość słów kluczowych

IV. Elementy Off-site:

  1. Analiza profilu linków (linkowanie zewnętrzne)
  2. Citation Flow
  3. Domain Authority oraz Page Authority
  4. Ocena reputacji strony w internecie 
  5. Ocena serwera
  6. Trust Flow
  7. Widoczność konkurencji w wynikach wyszukiwania
  8. Witryna na tle konkurencji

V. Optymalizacja map Google - wstęp i lista:

  1. Mapy Google - opinie
  2. Mapy Google - produkty
  3. Mapy google - uzupełnienie informacji na wizytówce
  4. Mapy google - wpisy na wizytówce (wydarzenia, oferty) 
  5. Mapy Google - zdjęcia w galeriach 
  6. Mapy Google - wirtualne spacery

SEO analiza - jaki jest koszt usługi?

Standardowy koszt wykonania audytu strony internetowej wynosi od 2500 zł - 7000 zł netto. Skąd taka rozpiętość? Koszt jest zależny od stopnia rozbudowania witryny oraz ilości elementów podlegających badaniu. 

Dla kogo jest audyt strony internetowej?

Audyty stron internetowych sprawdzają się dla stron internetowych, które zostały niedawno uruchomione, a także dla stron funkcjonujących dłużej, które planują odświeżyć swoje SEO oraz poznać naszą ekspercką opinię o witrynie. Zamawiając audyt stron internetowych możesz poprosić o bezpłatną konsultację jego wyników (telefoniczną lub poprzez Skype).

Wynik - pierwsza strona audytu strony www

Skontaktuj się

Niezależnie od Twoich wymagań i budżetu, możemy pomóc Ci w pełni wykorzystać to, co Internet ma do zaoferowania dla Twojej firmy. Nie wahaj się skontaktować z nami, aby dowiedzieć się więcej, lub zwrócić się o bezpłatną indywidualną ofertę na audyty stron internetowych za pomocą formularza kontaktu.