Kampanie (SEM/PPC) | Ateneo.pl

Kampanie (SEM/PPC)

Kampanie linków sponsorowanych google adwords to najszybszy sposób na reklamę a model rozliczeniowy CPC (koszt za klik) najbardziej optymalną formą rozliczeń. Mogą mieć one dowolny budżet i pozwalają skutecznie zaprezentować swoją ofertę.

 

Typy kampanii w których specjalizujemy 


Google Adwords
Linki sponsorowane w Google AdWords są reklamą tekstową wyświetlaną w wynikach wyszukiwania. Płacisz wyłącznie za wejścia na stronę (model CPC – Cost per Click). 

Google Remarketing
Remarketing umożliwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili witrynę już wcześniej. Możemy wyświetlać im specjalnie spersonalizowane reklamy na podstawie podstron, które przeglądali w witrynie. 

Google Zakupy
Reklama w formie listy produktów (Product Listing Ads) przeznaczona jest głównie dla reklamodawców trudniących się w handlu detalicznym. 

FAP (Facebook Advertising Program)
Kampanie tekstowo-graficzne kierowane do fanów i innych użytkowników serwisu Facebook.

YouTube (True View)
Reklamy wyświetlane w kanałach wideo, emitowane są w trakcie przeglądania treści internetowych lub przed obejrzeniem przez użytkownika filmu w serwisie – You Tube.

RTB 
Kampanie tekstowo-graficzne

Yandex direct 
Reklamy kontekstowe (linków sponsorowanych) w wyszukiwarce Yandex - odpowiednik Google. Posiada ~60% rynku na Rosji i Ukrainie.

Jak pracujemy

Po analizie branży strony reklamowanej i zebraniu wytycznych reklamowych przygotowujemy:

Jak raportujemy

 


proszę zaczekaj chwileczkę...

proszę zaczekaj chwileczkę...