Kampanie reklamowe Facebook ADS| Ateneo.pl

Facebook ADS

Kampanie Facebook ADS potrafią prawie natychmiast dostarczyć ruch do Twojej witryny lub fanów na Fanpage. Rozliczane są zazwyczaj w modelach: „płatność za kliknięcie”, „1000 wyświetleń (tzw. CPM)”, „interakcje” itp.

W jaki sposób działamy?

Zadaniem Ateneo jest wyestymowanie a następnie realizacja założonych celów kampanii przy wykorzystaniu określonego budżetu. Zawsze proponujemy rozwiązania adekwatne do Twoich potrzeb i możliwości budżetowych.

Zapoznaj się z poniższą listą elementów jakie wykonujemy przy kampanii Facebook ADS, następnie wypełnij niezobowiązujący brief reklamowy a my na podstawie tych informacji przygotujemy ofertę dla Ciebie.

 

AktywnośćPrzykładowy pakietOpis
Prace przygotowawcze
Analiza grupy docelowej
Grupa docelowa i targetowanie to podstawowe elementy udanej kampanii reklamowej i gwarancja dotarcia do potencjalnych klientów. Dokładne określenie osób, które będą odbiorcami, pozwoli na efektywniejsze wydawanie budżetu, uzyskanie większej liczby klientów i szybszy rozwój biznesu.
Ocena jakości strony internetowej
Ocena jakości strony docelowej to wskaźnik, który pokazuje, w jakim stopniu Twoja strona internetowa spełnia oczekiwania użytkowników, którzy kliknęli Twoją reklamę. Znaczenie ma dostosowanie do urządzeń mobilnych, szybkość ładowania strony, a także struktura i jakość informacji. Strona docelowa powinna zostać dostosowana do kampanii oraz założonych celów.
Analiza konkurencyjności
Analiza konkurencji to ciągły proces obejmujący identyfikację obecnych oraz potencjalnych konkurentów. Wykonujemy stały monitoring działań reklamowych w sieci podejmowanych przez rywali rynkowych.
Estymacje kliknięć
/ ilości konwersji
Oceniamy przy jakim budżecie jesteśmy w stanie wygenerować określoną liczbę kliknięć przekładających się na konwersję.
Wdrożenie Piksela i zdarzeń
W narzędziach Facebook Ads skonfigurujemy Piksel oraz zdarzenia, aby analizować skuteczność działań, zwrot z inwestycji reklamowych itp.
Wdrożenie katalogu produktów
Katalog to kontener zawierający informacje o wszystkich produktach, które mają być reklamowane lub sprzedawane w grupie aplikacji Facebooka. Mechanizm ten dostępny jest tylko dla sklepów internetowych.
Przygotowanie wskaźników skuteczności
Analizujemy takie parametry jak: średni czas trwania wizyty, średnie CPC, CTR, współczynnik odrzuceń oraz jakość reklamy.
Założenie konta reklamowego
Jeśli nie ma już założonego Konta Reklamowego, to tworzymy je i wstępnie konfigurujemy.
Zastosowanie modelu lejka zakupowego
Lejek zakupowy jest mapą, która pokazuje drogę jaką przechodzi Twój klient od momentu kiedy nie jest świadomy istnienia Twojej firmy, do chwili kiedy zostaje Twoim klientem. Wiedząc jaki proces odbywa się w świadomości klienta, możemy być obecni na każdym etapie jego rozwoju, przez co towarzyszysz mu w konkretyzowaniu jego potrzeb zakupowych.
Kampanie
Kampanie Facebook
Kampanie Remarketingowe
Reklamy podażające za użytkownikami, którzy odwiedzili witrynę, konkretną sekcję, podstronę, lub wykonali określone czynności na witrynie.
Kampanie wizerunkowe, nastawione na działanie
Dotyczy wszystkich reklam skłaniających do działania - takich jak Wyświetlenia Filmu, Aktywność czy Ruch w witrynie.
Kampanie sprzedażowe, nastawione na Sprzedaż z Katalogu
To reklamy, które automatycznie wyświetlają produkty z katalogu na podstawie grupy odbiorców.
Tworzenie dynamicznych materiałów reklamowych
Dynamiczny materiał reklamowy wybiera liczne elementy składowe reklamy (obrazy, filmy, tytuły, opisy, przyciski CTA itp.) i optymalizuje je pod kątem zapewniania optymalnych wyników każdego wyświetlenia. Umożliwia to tworzenie spersonalizowanych wersji materiałów reklamowych dla każdej osoby oglądającej reklamę w celu poprawy wyników.
Inne kampanie z ekosystemu Facebook
Reklama na Instagramie
Pozostałe kampanie Facebook.
Inne
UmowaMinimum
6 miesięcy
Formalności związane z umową współpracy umożliwiające rozpoczęcie działań.
Raportowanie miesięczne
Przygotowujemy każdego miesiąca podsumowanie wyników prowadzonej kampanii.
Raportowanie niestandardowe
Przygotowujemy raport niestandardowy dopasowany do wymogów klienta.

 

Masz pytania? Zapoznaj się z najpopularniejszymi pytaniami naszych klientów.

  1. Ile powinien wynosić minimalny miesięczny budżet reklamowy na reklamę na Facebooku?
    Rekomendujemy zaplanowanie budżetu na poziomie minimum 11 zł dziennie. W niektórych typach kampanii Facebook nie zatwierdzi reklamy, jeśli określimy budżet dzienny poniżej tej kwoty.
     
  2. Ile kosztuje kliknięcie w reklamy na Facebooku (CPC)?
    W social media marketingu cennik za kliknięcie jest bardzo zróżnicowany – od kilku groszy do nawet kilku złotych. Na podstawie naszych doświadczeń możemy jednak wyodrębnić, że najczęściej CPC mieści się w przedziale 0,40 – 0,90 zł.
     
  3. Czy reklama na Facebooku będzie odpowiednia dla mojej firmy?
    Przy przemyślanej strategii każdy biznes może odnieść sukces na Facebooku, niezależnie od branży, w której działa. Reklamę na Facebooku szczególnie polecamy Klientom, którzy:
    - ​prowadzą sklep internetowy,
    - mają swoją własną bazę atrakcyjnych zdjęć/grafik,
    - tworzą treści poradnikowe,
    - chcą budować wizerunek w sposób humorystyczny.
     
  4. Jakie działania przejmuje na siebie Ateneo, prowadząc kampanie Facebook Ads?
    W ramach naszej współpracy możemy zająć się Twoim kontem w sposób kompleksowy:
    - tworzymy strategię, która będzie odpowiednia dla Twojej firmy, a także dla branży, w której działasz;
    - tworzymy konto reklamowe, jeśli jeszcze nie masz;
    - konfigurujemy Pixel Facebooka i udzielamy wsparcia przy jego wdrożeniu;
    - z pomocą naszych grafików tworzymy kreacje reklamowe;
    - raportujemy comiesięczne wyniki kampanii
     
  5. Czym różni się reklama w systemie Facebook Ads od reklamy w systemie Google Ads w wyszukiwarce?
    Reklama Google ADS w wyszukiwarce Google opiera się o wpisywanie odpowiednich słów kluczowych wpisywanych do pola wyszukiwarki. Twoi potencjalni klienci są właśnie na etapie poszukiwania informacji o produktach czy usługach. Mają oni szansę zobaczyć Twoją reklamę dokładnie w momencie podejmowania ważnych decyzji zakupowych.

    Na Facebooka Twoi klienci zazwyczaj nie wchodzą z już konkretną intencją zakupową. Raczej będą szukać tu rozrywki i informacji o nowych wydarzeniach w życiu znajomych, a czasami wejdą na Facebooka, żeby szukać inspiracji. Naszą rolą będzie zainteresowanie ich promowanym produktem lub usługą. Zaletą Facebook Ads są jednak bardzo dokładne opcje targetowania reklam.
     
  6. Czy mogę reklamować się na Instagramie przez Facebook?
    Tak, Menedżer Reklam Facebooka umożliwia również kierowanie reklam na Instagrama. Kampanie Facebook – Instagram mogą być ze sobą połączone i prowadzone równocześnie.

Co teraz? 

Poproś nas o bezpłatną wycenę, wypełniij brief reklamowy lub napisz przez formularz kontaktowy