Social media marketing - reklamy Facebook Ads - cennik | Ateneo.pl

Pakiety Facebook ADS

Kampanie Facebook ADS potrafią prawie natychmiast dostarczyć ruch do Twojej witryny lub fanów na Fanpage. Rozliczane są zazwyczaj w modelach: „płatność za kliknięcie”, „1000 wyświetleń (tzw. CPM)”, „interakcje” itp.

Social media marketing

Zadaniem Ateneo jest opracowanie i realizacja zakładanych celów kampanii przy wykorzystaniu budżetu miesięcznego. Proponujemy dostosowane rozwiązania adekwatne do Twoich potrzeb. Poniżej przedstawiamy usługi reklam na Facebooku, które oferujemy:

Zapoznaj się z przykładowymi pakietami Facebook ADS, następnie wypełnij niezobowiązujący
brief reklamowy a my na podstawie tych informacji przygotujemy ofertę dla Ciebie.


Pakiety Facebook ADS

Reklama w social media – najczęściej zadawane pytania

  1. Ile powinien wynosić minimalny miesięczny budżet reklamowy na reklamę na Facebooku?
    Rekomendujemy zaplanowanie budżetu na poziomie minimum 11 zł dziennie. W niektórych typach kampanii Facebook nie zatwierdzi reklamy, jeśli określimy budżet dzienny poniżej tej kwoty.
     
  2. Ile kosztuje kliknięcie w reklamy na Facebooku (CPC)?
    W social media marketingu cennik za kliknięcie jest bardzo zróżnicowany – od kilku groszy do nawet kilku złotych. Na podstawie naszych doświadczeń możemy jednak wyodrębnić, że najczęściej CPC mieści się w przedziale 0,40 – 0,90 zł.
     
  3. Czy reklama na Facebooku będzie odpowiednia dla mojej firmy?
    Przy przemyślanej strategii każdy biznes może odnieść sukces na Facebooku, niezależnie od branży, w której działa. Reklamę na Facebooku szczególnie polecamy Klientom, którzy:
    - ​prowadzą sklep internetowy,
    - mają swoją własną bazę atrakcyjnych zdjęć/grafik,
    - tworzą treści poradnikowe,
    - chcą budować wizerunek w sposób humorystyczny.
     
  4. Jakie działania przejmuje na siebie Ateneo, prowadząc kampanie Facebook Ads?
    W ramach naszej współpracy możemy zająć się Twoim kontem w sposób kompleksowy:
    - tworzymy strategię, która będzie odpowiednia dla Twojej firmy, a także dla branży, w której działasz;
    - tworzymy konto reklamowe, jeśli jeszcze nie masz;
    - konfigurujemy Pixel Facebooka i udzielamy wsparcia przy jego wdrożeniu;
    - z pomocą naszych grafików tworzymy kreacje reklamowe;
    - raportujemy comiesięczne wyniki kampanii
     
  5. Czym różni się reklama w systemie Facebook Ads od reklamy w systemie Google Ads w wyszukiwarce?
    Reklama Google ADS w wyszukiwarce Google opiera się o wpisywanie odpowiednich słów kluczowych wpisywanych do pola wyszukiwarki. Twoi potencjalni klienci są właśnie na etapie poszukiwania informacji o produktach czy usługach. Mają oni szansę zobaczyć Twoją reklamę dokładnie w momencie podejmowania ważnych decyzji zakupowych.

    Na Facebooka Twoi klienci zazwyczaj nie wchodzą z już konkretną intencją zakupową. Raczej będą szukać tu rozrywki i informacji o nowych wydarzeniach w życiu znajomych, a czasami wejdą na Facebooka, żeby szukać inspiracji. Naszą rolą będzie zainteresowanie ich promowanym produktem lub usługą. Zaletą Facebook Ads są jednak bardzo dokładne opcje targetowania reklam.
     
  6. Czy mogę reklamować się na Instagramie przez Facebook?
    Tak, Menedżer Reklam Facebooka umożliwia również kierowanie reklam na Instagrama. Kampanie Facebook – Instagram mogą być ze sobą połączone i prowadzone równocześnie.
Masz inne pytania lub problem z wypełnieniem briefa reklamowego? Zadzwoń na nr: 608 386 316 lub napisz przez formularz kontaktowy